onsdag 2 januari 2019

Omslagsonsdag vecka 1: Vinter


Jag bryr mig ofta inte om omslagen på böckerna jag läser men ibland är det ju kul att botanisera bland omslagen. För ett par år sedan fanns en veckoaktivitet som jag saknat sedan dess, nämligen Omslagsonsdag och den tänkte jag ta och återuppliva i år. Varje onsdag visar jag upp olika omslag efter ett givet tema. Omslagen behöver inte vara från lästa böcker, hittar man passande omslag annanstans så går det bra också. Man lägger upp så få eller så många omslag man vill. Vill du vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen.

Den här veckans tema är Vinter och jag märkte att jag hade ganska många vintriga omslag bland förra årets lästa böcker

 

 

 

Jag får mest vinterkänsla av Det som göms i snö. Vilken gillar du bäst?





2 kommentarer:

  1. Men himla kul! Omslagsonsdagen har jag också saknat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den kul! Så nu är det dags igen!

      Radera