onsdag 30 januari 2019

Läsplanering februari 2019

Januari månad börjar närma sig sitt slut och då är det dags att planera ite för februariläsningen.Det har börjat droppa in lite böcker men även utan dem så skulle jag ha att läsa. Jag har ett vanligt rec.ex och några spontanutskick från förlagen kvar  från förra året och dem vill jag försöka ta itu med under februari.  Och så måste jag ju också plocka in några hyllvärmare.Hyllvärmare läser jag i sovrummet så dem behöver jag inte göra plats för, men de får vara med i planeringen ändå. Spontanutskicken däremot måste jag planera så att jag kan plocka in dem vid lämpligt tillfälle. Böckerna jag hoppas hinna med är





Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén
En bok jag har lite dåligt samvetet för, men när man inte hinner så hinner man inte. Den fanns på veckoplaneringen för den här veckan men jag lär inte hinna med den innan månaden är slut så den går nog över till februari månad.









Ynkrygg av Michael Enggaard











Vi måste prata om 50 av Cecilia Gustavsson














Skändad av Khady Koïta













Det nakna hjärtat av Lisa Tucker








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar