lördag 26 januari 2019

Veckans bokmärke vecka 4



Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

-----------------------


Den här gången blir det ett bokmärke som jag fick för inte så länge sedan


När det kommer rec.ex så har förlaget skickat med lite av varje. I den här boken fanns allt det vanliga, dvs ett pressmeddelande osv, men så hade de också skickat med det här kortet och ja tycker det passar så bra som bokmärke så jag stoppade er den direkt i bokmärkeslådan. Boken den kom med var

Floden av Markus Lutteman (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)

4 kommentarer:

  1. väldigt konstnärligt, lite enklare hos mig:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/01/det-allra-enklaste.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina var ju precis såna som det ofta blir, "man tager vad man haver!"

      Radera
  2. Det där såg ju tjusigt ut! Men mitt är också stiligt ...

    SvaraRadera