söndag 20 januari 2019

Läsplanering vecka 4

Jag har fått stuva om lite i min planering så nu finns några böcker som får hänga med i planeringen ett tag till. Nu hoppas jag att de böckerna hinner bli lästa den här veckan så att jag kan gå vidare i min läsahög. Av någon anledning hade jag också "tappat" en vecka nånstans på vägen och när jag nu kom på det så känns det som om jag fått en extra vecka och att det inte alls är så bråttom som jag trodde med vissa saker. Alltså hoppas jag få så gott om lästid i veckan att stressen jag känt den senaste tiden släpper lite.

Läsahögen har ju börjat växa lite igen men än så länge är den hanterbar och då gäller det att jag också läser undan sånt som i mitt tycke blivit liggande alldeles för länge. Jag får alltså försöka blanda nytillkommet med äldre rec.ex.

Det jag tänkt läsa under vecka 4 är




Vernon Subutex av Virginie Despentes












Pow wow av Tommy Orange








Xirianas gåta av Joseph A. Davis











Vad ska du läsa under vecka 4?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar