lördag 12 januari 2019

Veckans bokmärke vecka 2

Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

-----------------------

Några nytillskott i bokmärkeslådan


Jag behöver ibland en del bokmärken som jag utan problem kan ge bort. Jag ger böcker till släkt och vänner och då gillar jag att lägga med ett bokmärke (så att även de lär sig att använda bokmärken istället för att vika hundöron). Bror och make läser också och det är bra att de också använder bokmärke. Självklart så försvinner en massa (som det brukar göra för de flesta) när de lägger ifrån sig bokmärket nånstans. Alltså behöver jag bra och billiga bokmärken och upptäckte då att det märkligt nog finns bokmärken att köpa på Wish. Självklart måste jag testa det och de här är en del av en sändning med en hel bunt med enkla bokmärken, alla med olika motiv. Och billiga var de!




2 kommentarer:

  1. mina tolv har liknande form:
    https://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/01/ett-dussin-fran-nordirland.html

    SvaraRadera
  2. Jättefina!
    Jag väntar fortfarande på att vi ska bli fler med bokmärken att visa upp! Själv har jag nu plåtat av mitt tjugonde. Till beskådande här: https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2019/01/bokmarke-nummer-20.html

    SvaraRadera