lördag 19 januari 2019

Veckans bokmärke vecka 3


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.
----------------------------------

Den här gången blir det något jag använder lite från och till


Det finns ibland vykort, reklamkort, inbjudningar osv när jag får rec.ex. och sådana kort får ofta fungera som bokmärke i just den boken medan jag läser den. Jag har också en del vänner och släktingar som skickar vykort från sina resor och sådana kort åker också ner i bokmärkeslådan. Inte nog med att korten är perfekta bokmärken men de är också minnen och trevliga att se på.


2 kommentarer:

  1. Som vi redan konstaterat flera gånger: allt som är tunt och platt kan ju funka! Mitt märke denna vecka är ett fynd jag gjort i min mammas lådor.
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2019/01/vem-behover-en-papperskniv.html

    SvaraRadera
  2. roligt när en hitta vykort mellan loppisböcker

    https://hannelesbibliotek.blogspot.com/2011/02/en-trevlig-present.html

    SvaraRadera