tisdag 29 januari 2019

Top Ten Tuesday - de tio senaste böckerna på min TBR

Det var ett bra tag sen som Top Ten Tuesday haft så många teman som funkar för mig som de haft de senaste veckorna. Temat för listan idag är de senaste böckerna på TBR-listan

The Ten Most Recent Additions to My To-Read List

--------------------

Listan hade nog sett lite annorlunda ut om jag rakt av tagit de senaste som kommit, men jag valde bort de böcker som jag redan hunnit läsa. Böckerna är inte listade i någon inbördes ordning.

1. Skrapsår av Magnus Löfblad
2. Som nitroglycerin av Frida Moisto
3. Ett bättre jag av Marianne Power
4. Pow wow av Tommy Orange
5. Vår älskade av Kamila Shamsie
6. Farväl min älskling av Raymond Chandler
7. Mischling av Affinity Konar
8. Den underjordiska järnvägen av Colson Whitehead
9. Tsarens dotter av Gill Paul
10. Silvervägen av Stina Jackson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar