söndag 6 januari 2019

Läsplanering vecka 2 2019

Imorgon börjar maken jobba igen efter långledigheten så jag kommer att ha mycket egentid under kommande vecka. Egentid = lästid så om ingenting oförutsett inträffar borde jag hinna läsa en hel del. Men jag tar det lugnt med planeringen ändå, jag har nämligen lite annat att göra också, jag ska t ex organisera om badrumshyllorna och det tar ju sin lilla tid. Jag hinner nog kanske ändå hinna läsa mer den här veckan än tidigare eftersom jag nu kommer att var ensam hemma och det kommer inte att finnas så många störningsmoment (t ex en make som vill prata med en och vill gärna också ha svar).
Jag planerar ändå bara för tre böcker men hinner jag mer så får jag sen bara plocka upp något lämpligt från läsahögen


Det jag tänkt läsa under vecka 2 är





Vitt ljus av Kerstin Wixe











Morden på Mörkö av Samuel Karlsson









Vernon Subutex av Virginie Despentes









Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar