onsdag 18 april 2018

Driftstörning!

Om det är något jag hatar så är det när Internetkopplingen inte fungerar. Vi hade ju länge problem med det, sen vi fick fiber har allt fungerat oklanderligt, tills idag. Fruktansvärt frustrerande när man går upp och ska sätta igång med att skriva recensioner och andra inlägg och så ligger nätet nere och man får info om att orsaken är en driftstörning. Och inte hade vi TV eller telefon heller - man känner sig på något sätt avskärmad från omvärlden. Men äntligen har nu allt kommit igång igen och nu håller jag bara tummarna att det fungerar resten av dagen så jag får lite gjort.



1 kommentar:

  1. riktigt läskigt, utan internet hade vi inte ens radio... men nu har jag fixat batterier till den gamla :)
    Sonen bad mig ringa, han skrattade för jag hade ju ingen telefonkatalog heller...

    SvaraRadera