måndag 16 april 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 15

Jag är riktigt nöjd och glad för hur bra allt gick förra veckan. Läsningen fungerade riktigt bra, läslusten höll i sig och jag hade turen att få läsa väldigt bra böcker också. kanske att jag borde egentligen hunnit med en bok till och det hade jag nog hunnit med om inte torsdagkvällen bara försvunnit i glädjeyran över ett slutbesked som jag väntat på. Recensionsskrivandet fungerade också bra och jag hade faktiskt en till nästan klar som jag hade tänkt publicera söndag kväll, men sen ändrade jag mig och bestämde mig för att vänta till måndagen.

Det som hände vecka 15 var

Jag läste ut 4 böcker

Den sista Mrs Parrish av Liv Constantine (recension den här veckan)
Drottning Elizabeth: en biografi av Sarah Bradford (recension den här veckan)
Eldsystrar av Susanne Boll (recension den här veckan)
Vit krysantemum av Mary Lynn Bracht (recension 2018-04-26)

Jag skrev om 4 böcker (titeln är länkad till recensionen)

Dödskaravanen - Mats Erasmie 
Fader af Hjo - Annette Brandelid 
Oskuld och erfarenhet - Tracy Chevalier 
Bokhandeln på Riverside Drive - Frida Skybäck 

Det dök upp 7 rec.ex i brevlådan

Vit krysantemum av Mary Lynn Bracht
Slaktaren av Gabriella Ullberg Westin
Gobi: den sanna historien om en liten hunds långa resa av Dion Leonard
Bödlarna i Tyburn av Tony Parsons
Psykologen av Martin Falkman
Ensamma tillsammans av Jörgen Löwenfeldt
Raya av Henrik Johansson

Jag höll mig ännu en vecka och köpte 0 böcker.

Jag hoppas nu att vecka 16 också går bra, men så här bra kommer den inte gå i och med att jag inte lär hinna med så mycket under kommande helg.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar