fredag 20 april 2018

Helgläsning vecka 16

Den här helgen lär jag inte hinna läsa speciellt mycket, vi kommer nämligen ha fullt upp hela helgen. På lördagen åker vi till Borlänge för att gratta makens kusin som fyller 50 och då går hela dagen åt. På söndag ska vi på "Från Broadway till Duvemåla" och där försvann söndagen. Alltså blir det inte mycket tid över för läsning, men jag kan ju inte vara helt utan läsning så jag får försöka smyga till mig tid för en eller ett par sidor lite här och där.

Det jag tänkt läsa då är







Slaktaren av Gabriella Ullberg Westin
Har jag redan börjat läsa och jag hoppas väl hinna läsa klart i helgen










Ensamma tillsammans av Jörgen Löwenfeldt
Jag hoppas i alla fall hinna börja på den här









Vad ska du läsa i helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar