söndag 8 april 2018

Läsplanering vecka 15

Som det ser ut nu så borde jag ha rätt så gott om lästid under kommande vecka. Vi har inga speciella aktiviteter inplanerade så jag kan disponera min egentid varje dag precis som jag vill och just nu känner jag att jag gärna vill prioritera läsningen, bloggen och andra sociala medier.
Kanske att jag också ska måla lite, det har jag inte riktigt haft ro att göra den senaste tiden men nu kanske det skulle fungera igen.
Och självklart fortsätter städningen av mitt rum, som just nu känns som det projekt som jag egentligen borde prioritera så jag äntligen får det klart och får undan en massa prylar som jag inte behöver ha tillgängliga.

Det jag tänkt läsa den här veckan är






Den sista Mrs Parrish av Liv Constantine
Läser jag just nu











Drottning Elizabeth: en biografi av Sarah Bradford












Eldsystrar av Susanne Boll












H som i hök av Helen Macdonald








Vad jag hinner med och om det verkligen blir de här böckerna jag läser beror sen också på vad som dyker upp i brevlådan i veckan.

Vad ska du läsa under kommande vecka?



1 kommentar:

  1. Min vecka ser ut ungefär som din, fri att planera dag för dag :) Men i min planering ingår att läsa Mördarens mamma av Ida Linde, hittills har jag verkligen gillat det jag har hunnit läsa i den.

    SvaraRadera