söndag 29 april 2018

Läsplanering vecka 18

Maken jobbar bara två dagar under kommande vecka så han kommer att vara hemma mer än vanligt och det betyder att det blir mindre med egentid då jag brukar sitta och läsa. Det spelar ingen roll hur trevligt det är att ha honom hemma men han stör min läsning (om inte annat så pratar han ju och han vill ha svar!). Men vi har i alla fall inga aktiviteter inplanerade för den här veckan så det jämnar väl ut sig på ett sätt.
Men läsa kommer jag att göra i vilket fall som helst, sen får man ju se hur mycket jag inner. Planera kan man ju alltid och funkar det inte så funkar det inte.



 Det jag tänkt läsa är





Den frusna elden av Jens Henrik Jensen
Jag läser den här just nu och eftersom den är på nästan 600 sidor så lär den ta lite tid att läsa igenom.










Damen som köpte en buss och bara drog av Judy Leigh










Albanens arv av Rolf Rådén




1 kommentar:

  1. Skrattar gott när du skriver att maken pratar och han vill ju ha svar... ibland är de bara besvärliga och stör. ;)

    SvaraRadera