måndag 2 april 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 13

Läsningen vecka 13 gick riktigt bra, jag kan inte annat än att vara nöjd. Det hade nog faktiskt lite att göra med att jag bestämde mig för att delta i Mias Påskläsutmaning för det blev jag lite pushad av och det var speciellt under påskhelgen som jag fick mycket läst. Det var recensionsskrivandet som sen inte gick riktigt lika bra, men det var nog ganska förståeligt med tanke på att det var påskhelg. Långhelg, brorsan på besök, god mat och bra böcker, då måste man också vara lite social och inte häcka framför datorn hela tiden.

Men jag hann en hel del i alla fall under veckan




Jag läste ut 4 böcker

Täcknamn: Hilde av Kjell Ola Dahl (recension den här veckan)
Stieg Trenters Sturemordet av Jakob Nilsson (recension den här veckan)
Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan (recension den här veckan)
Hämnaren av Jan-Erik Fjell (recension den här veckan)

Jag skrev om 2 böcker

München - Robert Harris
Nu är det kul igen: Från utmattning till arbetsglädje - Karin Adelsköld & Jessika Devert


Det dök upp 3 rec.ex i brevlådan

Fader af Hjo av Annette Bergendal
Den sista Mrs Parrish av Liv  Constantine
Bokhandeln på Riverside Drive av Frida Skybäck

Jag köpte inga böcker (klapp på axeln!)

Så veckan gick riktigt bra och jag hoppas att vecka 14 går minst lika bra...helst ännu bättre såklart





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar