lördag 14 april 2018

Projekt: sortering

I förrgår fick jag äntligen beskedet jag väntat på och det firade jag sen med ett glas mousserande jordgubbsvin

Fira med jordgubbsvin

Det här betyder att jag äntligen kan lägga en hel massa saker bakom mig och kan helhjärtat ägna mig åt sånt som gör mig glad och som jag mår bra av. Med andra ord - jag är äntligen FRI!!!

Och nästa steg är då att städa ur mitt rum, sortera och arkivera en massa papper och flytta in böcker istället. Jag hade redan börjat arbetet lite grann men inte kommit så långt, men nu har jag fått extra energi och satte igång med sorteringen


Min säng fick bli sorteringsbord så jag inte ockuperar hela köket eller vardagsrummet - plus att om jag höll på där så pojkarna försök "hjälpa" till och då skulle jag aldrig bli färdig.

Med lite tur så blir jag färdig med det här idag så kan jag flytta in böcker imorgon...




2 kommentarer:

  1. härligt, försöker också slänga massa papper

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt jätteskönt att ha det gjort nu!

      Radera