tisdag 17 april 2018

Veckans Topplista: Gula bokomslag


Tisdagen börjar med Veckans Topplista som anordnas av Johannas deckarhörna. Temat idag är

Bokomslag – gula

--------------------

Skönt att det var ett ganska lätt tema idag, jag skulle nog inte orkat med nånting alltför svårt
Böckerna är inte listade i någon inbördes ordning och titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken





1. Flickan med gåvorna av M.R. Carey












2 Hjärtat fullt utav dig av Aliya Dahlgren










3. Nattviol av Niklas Leavy













4. Skam av Robert Warholm










5. Hallahem: Staden under berget av Susanne Trydal & Daniel Åhlin

7 kommentarer:

  1. Ettan hade jag med och Hallahem har jag i bokhyllan.

    SvaraRadera
  2. fina omslag, inte läst någon av dessa.

    SvaraRadera
  3. Intressanta titlar, och ingen jag läst :-)

    SvaraRadera
  4. känner till flera utav dem men har inte läst någon

    SvaraRadera
  5. Flickan men gåvorna, just det, den hade passat bra, men i och för sig fanns den inte här hemma i hyllan.

    SvaraRadera
  6. Hallahem har jag börjat bli lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  7. Har inte läst någon av böckerna.

    SvaraRadera