måndag 30 april 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 17

Vecka 17 gick väldigt bra, så det är jag nöjd med. Jag är faktiskt smått förvånad över att allt flyter på så bra som det gör just nu, läslusten håller i sig, jag får mycket läst och recensionsskrivandet fungerar bättre än förväntat. En del annat har fått stå åt sidan, men att det blivit så är ingenting jag ångrar och inget av det som jag inte hållit på med har varit sånt som är livsviktigt. Det jag tror är orsaken till att det går så bra är att jag äntligen blivit av med en del tyngd av allt gammalt och kan nu koncentrera mig helhjärtat åt det som får mig att må bra och det som jag gillar att göra.

Det som hänt under vecka 17 är

Jag har läst klart 5 böcker som jag kommer att skriva om den här veckan

Slaktaren av Gabriella Ullberg Westin
Ensamma tillsammans av Jörgen Löwenfeldt
I egna händer av Cecilia Sahlström
Raya av Henrik Johansson
Den frusna trädgården av Kristin Hannah

Jag har skrivit om 4 böcker

Gobi: Den sanna historien om en liten hunds långa resa - Dion Leonard 
Ryssar är såna som gillar björkar - Olga Grjasnowa 
Vit krysantemum - Mary Lynn Bracht 
Psykologen - Martin Falkman 


Det dök upp 5 böcker i brevlådan

Den frusna elden av Jens Henrik Jensen
Albanens arv av Rolf Rådén
Trollsländan av Michel Bussi
Vit krypta av Mariette Lindstein
Kyldygnet av Philip Birk


Jag köpte 0 böcker.

Att allt fortsätter att gå som på räls gör mig jätteglad och nu hoppas jag bara att vecka 18 går lika bra. Än så länge ser det lovande ut!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar