lördag 28 april 2018

Veckans bokmärke vecka 17



Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

--------------------

Idag har jag tagit fram ett av mina Traderafynd



Den här köpte jag för att jag tyckte den var synd och så kändes den lite exklusiv eftersom den verkade vara designad och kom i en snygg ask. Ännu mer speciellt blev det när jag kollade upp designern, Nikky Design. Det är  en nätbutik för specialdesignade bröllopsskyltar och bokmärken är väl kanske inte det första man tänker på när det gäller bröllop. Men jag googlade vidare och såg att hon visst säljer en del bokmärken på t ex Etsy, så hon har väl breddat sortimentet lite. Hur just det här bokmärket hamnat i Sverige vet jag ju inte, men det var i alla fall tur för mig att hen inte ville ha den längre utan beslöt sig för att sälja det.



2 kommentarer: