måndag 9 april 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 14

Jag är jättenöjd med vecka 14 när det gäller läsningen och recensionsskrivandet, det kunde nog inte ha gått bättre än det gjorde. Läslusten står på topp och jag skulle kunna sitta och läsa dygnet runt. Nackdelen med det är att det är mycket annat här hemma som inte blir gjort för att jag inte kan slita mig från böckerna. Recensionsskrivandet har också gått bra, jag håller nästan jämna steg med läsandet. Självklart får jag hålla igen lite emellanåt för att jämna ut under veckan men det börjar fungera riktigt bra nu.Att jag började med checklistan har också gjort att jag numera faktiskt har fått rutinerna att sitta så pass bra att jag knappt behöver titta på listan.

Under vecka 14 hände följande

Jag läste ut 4 böcker som alla kommer att recenseras den här veckan

Dödskaravanen av Mats Erasmie
Fader af Hjo av Annette Brandelid
Oskuld och erfarenhet av Tracy Chevalier
Bokhandeln på Riverside Drive av Frida Skybäck

Jag skrev om 4 böcker

Täcknamn: Hilde - Kjell Ola Dahl 
Stieg Trenters Sturemordet - Jakob Nilsson 
Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden - Jenny Colgan 
Hämnaren - Jan-Erik Fjell 

Jag fick 2 rec.ex

Eldsystrar av Susanne Boll
Drottning Elizabeth - en biografi av Sarah Bradford

Jag köpte 0 böcker så jag har varit riktigt duktig med det.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar