söndag 1 april 2018

Veckoplanering vecka 14

Det ser bra ut med lästid för kommande vecka. En dag, tisdag, går bort helt för då ska jag först till doktorn för min behandling och sen ska kattpojkarna vaccineras. Det är nästan det enda jag har inplanerat förutom att jag tänkt att börja flytta om lite bland mina olästa böcker - det har blivit ledigt bokhylleutrymme i mitt rum och jag tänkte flytta in lite av de olästa böckerna på vardagsrumsbordet dit in så slipper jag kanske några högar i vardagsrummet. Men det där är nånting jag gör om jag får lust och ork så resten av tiden kan jag nog lägga på läsning.


Det jag tänkt läsa under vecka 14 är





Dödskaravanen av Mats Erasmie
Läser jag just nu











Fader af Hjo av Annette Brandelid












Bokhandeln på Riverside Drive av Frida Skybäck











Den sista Mrs Parrish av Liv Constantine











Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar