fredag 13 april 2018

Helgläsning vecka 15

Book shelf
Den här helgen har jag lite att göra. Till att börja med så måste jag nu bli klar med att rensa ut en del grejer från mitt rum, jag har börjat, men inte kommit mig för att göra klart ännu, så nu är det dags. Sen måste jag gå igenom mina kläder inför nästa helg, eftersom den helgen är verkligen fullbokad och jag vill ha allt klart så jag slipper hålla på i veckan som kommer. Förhoppningsvis hinner jag också skriva färdigt några recensioner och andra inlägg. Så det blir nog fullt upp den här helgen.
Men trots att jag har en del att göra så måste jag ju läsa också och då har jag tänkt att läsa




Eldsystrar av Susanne Boll


Eldsystrar av Susanne Boll
Läser jag just nu och blir nog klar ikväll








Vit krysantemum av Mary Lynn Bracht



Vit krysantemum av Mary Lynn Bracht








Bödlarna i Tyburn av Tony Parsons



Bödlarna i Tyburn av Tony Parsons









Vad ska du läsa i helgen?








4 kommentarer:

  1. Jag läser "Drakviskaren" av Lovisa Wistrand som vanlig bok men har också både ljudbok ("Anna-Lisas antik" av Eli Åhman Owetz) och e-bok ("Att skriva" av Stephen King) igång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte jättemycket om Drakviskaren!

      Radera
  2. Jag håller på med 'Den vita tigern' av Araind Adiga, en bok som jag händelsevis sprang på när jag var på biblan och tyckte lät bra.

    SvaraRadera