söndag 22 april 2018

Läsplanering vecka 17

Att jag haft fullt upp den helgen är nog det minsta man kan säga, men kommande vecka borde bli betydligt lugnare. Det i sin tur för mig sig att det blir gott om lästid, i teorin i alla fall. Vi har i alla fall ingenting speciellt inplanerat för den här veckan så jag tror jag ska hinna läsa en hel del. Det som kan inverka lite på läsningen är att det enligt väderprognoserna inte blir så bra väder, det kommer inte vara speciellt varmt och det ska regna en del. Ibland tappar jag lite av läslusten när det är alltför grått och trist ute så jag hoppas att det inte blir så nu.


Jag hann inte läsa speciellt mycket under helgen så jag får försöka ta igen det i början på veckan. Så under vecka 17 tänkte jag ta itu med de här böckerna






Slaktaren av Gabriella Ullberg Westin
Läser jag just nu













Raya av Henrik Johansson











I egna händer av Cecilia Sahlström












Ensamma tillsammans av Jörgen Löwenfeldt











Vad har du tänkt dig att läsa under den kommande veckan?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar