lördag 14 april 2018

Veckans bokmärke vecka 15

Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.


-----------------------




Jag brukar vara inne på Tradera lite då och då och kolla om jag får syn på något kul och då fick jag syn på den här och kände att jag måste ha den. Inte visste jag att McDonalds haft bokmärken också bland sina reklamartiklar! Men när man tittar närmare på bokmärket så ser man ju att den nog är ganska gammal, Ronald McDonald ser inte riktigt ut som han gör idag och färgerna stämmer inte helt överens heller. Det gär är ett bokmärke jag aldrig använt och kommer nog aldrig använda heller, men den är kul att ha.


2 kommentarer: