söndag 15 april 2018

Läsplanering vecka 16

Kommande vecka blir lite knepig så jag vet inte riktigt hur mycket (eller lite) jag kommer att hinna läsa. Jag bör ha gott om lästid under veckan ända tills helgen kommer men då kommer jag å andra sidan inte ha någon lästid alls för helgen är helt enkelt fullbokad. Men i min läsplanering har jag tagit hänsyn till det och plockat fram böcker som av olika anledningar lär nog gå ganska snabbt att läsa. Jag får också lägga lite krut på att skriva färdigt en del recensioner och kanske t o m schemalägga några så att jag hinner med allt.

Det jag tänkt läsa under vecka 16 är







Bödlarna i Tyburn av Tony Parsons
Läser jag just nu











Gobi: Den sanna historien om en liten hunds långa resa av Dion Leonard












Psykologen av Martin Falkman












Slaktaren av Gabriella Ullberg Westin










Ska bli riktigt spännande att se hur mycket jag hinner med!

Vad ska du läsa under vecka 16?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar