lördag 7 april 2018

Läsplanering april



I mars var ju första gången jag provade med att göra en TBR för en hel månad och den fungerade faktiskt bättre än förväntat så jag fortsätter väl med det så länge det funkar.

När det gäller april så har jag en hög med böcker bredvid mig som jag jag ska läsa och så finns det såklart också såna som jag borde läsa så det får bli en liten blandning den här gången.
Det som jag än så länge vet att jag ska och/eller vill läsa i april är





H som i hök av Helen Macdonald
Den här är ju kvar sen mars för då hann jag inte med den, men förhoppningsvis hinner jag i april, för jag vill verkligen läsa den.











Den sista Mrs Parrish av Liv Constantine










Drottning Elizabeth av Sarah Bradford












Eldsystrar av Susanne Boll




Glasverandan av Ann Cleeves








Då har jag med lite rec.ex som redan finns här hemma, en nyinköpt och en hyllvärmare så det blir nog bra.



1 kommentar: