söndag 26 februari 2017

Fler reaköp

Idag åkte vi iväg för att kika in på bokrean i de fysiska butikerna. Tyvärr blev jag ganska besviken i båda butikerna, dvs närmaste Akademibokhandeln och så den ICA Maxi som ligger längst bort från oss (och som brukar ha ett bra sortiment och bra priser under rean) Vi kommer säkert att titta in hos fler butiker inom den närmaste tiden men det här första besöket blev en besvikelse.
I år är nog första året som maken köper nästan lika många böcker som jag, han köpte 5 och jag köpte 6.


Mina böcker
Hjärtat i vår vänskap av Anna Gavalda
Paradisbaden av Akli Tadjer
Barnet från ingenstans av Kari Rosvall
Villette av Charlotte Brontë
Kaninjägaren av Lars Kepler
Dödlig besatthet av Nora Roberts

Makens böcker

Flykten över järnridån av Hans Christian Cars
Churchills elisoldater av Ross Kemp
Mitt krig mot Putin av Bill Browder
Sex dagar: en roman om upploppen i Los Angeles 1992 av Ryan Gattis
Huset von Fersens uppgång och fall av Göran Norrby











3 kommentarer:

  1. Jag tycker många har samma böcker, vet inte hur många ställen jag sett Kaninjägaren av Kepler

    SvaraRadera
  2. Alla verkar sälja Kepler! Och många som köper den också :)

    SvaraRadera
  3. Kaninjägaren är spännande :)

    SvaraRadera