fredag 3 februari 2017

Helgläsning

Det är väl dags att planera helgens läsning. Det är lite osäkert hur mycket (eller lite) lästid jag kommer att få den här helgen. På lördagen ska vi städa undan lite och sen kommer grannen på fika under tiden som mäklaren har förhandsvisning på hennes hus. På söndagen ska vi in till Stockholm för att gå på Sjöhistoriska muséet och det lär ta hela dagen.

Alltså blir det inte mycket tid över till varken läsande eller bloggande under helgen. Men lite kan jag ju planera ändå, jag hoppas ju att jag ändå hinner läsa lite...

Det jag tänkt läsa är









Dolda tillgångar av Lee Shetterly
Den här läser jag just nu och den tar lite mer tid än vad jag hade räknat med.









I en mörk, mörk skog av Ruth Ware
Just nu känns det som att den här boken blir perfekt att fortsätta med efter Dolda tillgångar.








Det får räcka med de här två. Jag lär ju inte hinna läsa ut båda men förhoppningsvis hinner jag i alla fall börja på I en mörk, mörk skog.

Vad ska du läsa i helgen?















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar