söndag 5 februari 2017

Veckoplanering vecka 6

Under vecka 5 hade jag fullt upp och jag blev förvånad när jag såg hur mycket jag ändå hann läsa. Visserligen höll inte planeringen helt för en av de planerade böckerna öppnade jag inte ens. Men det spelar mindre roll, jag läste annat istället, läslusten är det verkligen inget fel på just nu. Utöver det så har jag segat mig fram genom högen med böcker som skulle recenseras och jag är faktiskt nästan ikapp nu, så det ger jag mig själv en klapp på axeln för.


Men nu är det vecka 6 som gäller!



Det jag tänkt läsa är





I en mörk, mörk skog av Ruth Ware
Har jag kommit igång med













Återbetalning av Ann-Sofie Kempe













När revolutionen kom till Vårby Gård av Björn Öijer









Jag vet att jag har lite annat att göra den här veckan också, men med lite tur så håller nog den här planeringen något så när i alla fall. Om ingenting oförutsett händer (vilket det brukar göra)

Vad ska du läsa i veckan?




2 kommentarer: