fredag 24 februari 2017

Helgläsning

Eftersom vi ska på teater på lördag och på bokrean på söndag så lär jag inte få speciellt mycket tid över för läsning den här helgen. Men helt utan att läsa klarar jag inte att vara så det lär bli några minuter här och där så jag kan läsa i alla fall några sidor. Alltså planerar jag inte för alltför många böcker utan nöjer mig med väldigt lite den här helgen.







Det jag ska läsa är






Borgen av Ellinor Häggström
Läser just nu och vi får se hur långt jag hinner under den här helgen








Om jag mot förmodan skulle hinna läsa klar Borgen så tänker jag ta itu med






Vägen till Sugar Maple Inn av Louise Miller









Vad ska du läsa i helgen?








2 kommentarer:

  1. Vägen till Sugar Maple Inn ligger i min trave med böcker som jag skall läsa så snart jag kan. Det blir spännande att läsa vad du tyckte om den. Jag gillar böcker med personer som gillar mat :) I helgen blir det annan läsning för mig, först och främst skall jag recensera boken 1984, sedan läsa vidare i En enastående karriär. Hoppas hinna läsa Andras vänner också.

    SvaraRadera
  2. Tänker att jag bör läsa ut Lykttändaren idag. Inbundna böcker (vilket påfund, jättetunga, tar plats och är jobbiga att läsa pga just tyngden) får ej följa med i packningen.

    SvaraRadera