söndag 19 februari 2017

Veckoplanering vecka 8

Förra veckans planering fungerade ganska bra och det har även helgplaneringen gjort och nu är det då dags att planera för kommande vecka. Jag kommer nog inte ha lika mycket lästid som under förra veckan eftersom det inte blir i princip någon läsning alls på lördagen (då vi ska på Spelman på taket ) och så har vi lite annat att pyssla med under veckan. Så kommande vecka tänkte jag faktiskt försöka koncentrera mig på lite lättläst och lättsam läsning.

Det jag tänkt läsa är










Lögnaren av Nora Roberts













Vedergällning av Thomas Erikson













Eld i håg av Stieg Trenter








Och den här planeringen gäller såklart bara om ingenting oförutsett händer, vilket det brukar göra ganska ofta. Nu vet jag att i alla fall en av de här böckerna troligtvis kommer att få bytas ut mot ett rec.ex som nog är på väg, men det gör ju ingenting, de här böckerna har jag inga deadlines på.

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar