söndag 26 februari 2017

Veckoplanering vecka 9

Det var inte mycket av läsandet som stämde med planeringen för förra veckan, men det behöver det ju å andra sidan inte göra heller, det kan ju hända en massa som gör att man väljer andra böcker istället. Jag läste lika många böcker som jag hade tänkt mig men det blev inte de som stod i planeringen. Och den här helgen har jag knappt hunnit läsa alls så det är nog också en liten förklaring till att planeringen höll så dåligt.
Ska bli spännande att se hur kommande veckas planering håller eftersom jag kommer att göra ett test med en av böckerna.




Det jag tänkt läsa är





Borgen av Ellinor Häggström
Läser jag just nu och jag lär bli klar med den ikväll















Vägen till Sugar Maple Inn av Louise Miller











Lång väg hem av Eva Dolan









Jag ska göra ett test den här veckan med den sista av böckerna och vad det är för test skriver jag om i ett separat inlägg så småningom.

Vad har du tänkt dig att läsa den kommande veckan?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar