söndag 12 februari 2017

Veckoplanering vecka 7

Planeringen för vecka 6 höll nästan...och med nästan menar jag då att jag i alla fall läste 2 av 3 planerade böcker trots att jag hade en massa annat i tankarna. Den tredje är en tegelsten och jag började faktiskt på den, men insåg ganska snabbt att jag inte riktigt kunde koncentrera mig tillräckligt för att orka fortsätta att läsa. Så jag bytte bok till en lättsammare som jag läser nu och så får jag ta tegelstenen den här veckan istället.




Det jag tänkt läsa under kommande vecka är






När livet börjar om av Lucy Dillon
Har jag redan läst ungefär halva boken









När revolutionen kom till Vårby gård av Björn Öijer
Det var den här som jag började på men la åt sidan och nu ska försöka börja om med












Aldrig näcken av Stieg Trenter
En lite lättsam Harry Friberg-deckare att se fram emot












Mer än så här tänker jag inte planera för utöver läsningen så finns det annat som jag måste göra, t ex komma ikapp med recensionerna. Planen var att jag skulle ha kommit ikapp i helgen, men det blev inte riktigt så, alltså får jag kavla upp ärmarna och försöka under den här veckan.

Vad ska su läsa under den kommande veckan?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar