fredag 10 februari 2017

Helgläsning


Det har varit en riktigt skön och avslappnande fredagkväll. Vi åt en god middag (stekt kassler och broccoli/blomkålsgratäng) varefter jag däckade i soffan och tog en liten tupplur. Tanken var väl egentligen att jag skulle slötitta på tv, men det slutade med att jag somnade och det känns som att jag behövde det, jag känner mig betydligt mer avslappnad och pigg just nu än vad jag gjorde innan min "ofrivilliga" lilla sovstund.

Nu är det i alla fall dags att planera helgens läsning och den här gången är det inte det minsta svårt


Jag ska läsa





Återbetalning av Ann-Sofie Kempe
(som jag läser just nu)









Och sen ska jag ta itu med tegelstenen




När revolutionen kom till Vårby Gård av Björn Öijer










Och mer planerar jag inte för eftersom jag inte ens lär hinna klar med Öijers bok eftersom jag har lite annat att göra också i helgen. Bror min är på besök plus att jag också ska hinna med att läsa igenom lite dokument som vi ska skicka iväg till Lantmäteriet. Så vi får se hur det blir med lästiden. Utöver det ska jag faktiskt försöka att äntligen komma ikapp med recensionerna för nu är det inte många kvar att skriva...

Vad ska du läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar