onsdag 28 juni 2017

Dagens schema


Idag är en sån dag då ja får ingenting gjort om jag inte gör ett schema åt mig och tvingar mig att försöka hålla schemat. Jag är också lite sen med allt eftersom jag tog mig en sovmorgon idag. Det jag borde göra idag är

- Läsa
- Skriva recensioner
- Fixa med bloggen och lägga in länkar osv
- Läsa
- Pricka av och packa böcker som ska iväg snart
- Läsa
- Ta kattlådor
- Läsa
- Skriva färdigt recensioner
- Läsa
- Laga middag
- Kvällsvila med tv-tittande
- Läsa
- Måla
- Läsa

Sista läsningen sker någon gång mitt i natten och inatt får jag försöka lägga mig lite tidigare så att jag inte sover bort halva morgondagen också. Så nu är det bara att hålla tummarna att jag hinner med det mesta i alla fall trots att jag är seg som f...n!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar