fredag 23 juni 2017

Helgläsning

Egentligen skulle jag nog inte behöva planera för helgens läsning i och med att jag är med i Mias Midsommarutmaning och att jag där redan bestämt vilka böcker jag ska läsa i helgen, men Helgplaneringen är ju ett fast inslag på bloggen så då kan jag lika gärna göra den idag också. Som lite extra i det här inlägget så att det inte bara blir en upprepning så får det också bli lite om makens läsning den här helgen.






Min läsning i helgen ser ut så här






Bruden av Mauro Covacich

















De fördärvade av Karin Slaughter

















Målarens musa av Lisa Strømme











Maken håller på med Herkulesserien av Mons Kallentoft & Markus Lutteman och har hittills läst






Zack
Och den hade han ett allvarligt klagomål på
En natt här hörde jag vid 1-tiden en röst från sovrummet "Faan det går ju inte att sluta läsa!" och det från en man som brukar krokna redan vid 22-tiden






Just nu läser han




Leon
Och han har redan kommenterat den "Vad mycket pang-pang det är i de här böckerna!" och det är en komplimang faktiskt.







Det känns lite som att han har fastnat för den här serien lika hårt som brorsan och jag har gjort och det är kul!


Vad ska du läsa i helgen?



1 kommentar:

  1. Jag plöjde just herkulesseriens fyra första böcker, så himla bra!! :)

    SvaraRadera