tisdag 20 juni 2017

Midsommarutmaningen 2017



Det här med utmaningar är kul, men jag försöker tänka mig för lite innan jag deltar så att jag inte blir alltför pressad. Därför har jag hittills inte kunnat bestämma mig för om jag ska delta i Mias Midsommarutmaning eller inte, den helgen är svår. Men eftersom jag fortfarande inte vet om vi får besök den helgen eller inte så jag vet inte hur mycket (eller lite) lästid jag kommer att ha, så bestämde jag att kasta mig ut utan skyddsnät och vara med i utmaningen, det får helt enkelt bi som det blir. Visar det sig att att jag inte hinner läsa så mycket så får det bli så, jag ska inte försöka pressa mig till att läsa mer än jag egentligen hinner.

Böckerna som jag sätter igång med är




De fördärvade av Karin Slaughter
Målarens musa av Lisa Strømme
Bruden av Mauro Cocacich
Mästare, väktare, lögnare, vän av Christoffer Carlsson

Jag lär inte hinna med att läsa klar mer än en av böckerna, förutom en, men det får vara bra så. Carlssons bok läser jag redan men eftersom jag läser den innan jag somnar så får den hänga med här.




7 kommentarer:

  1. Jag ska också försöka hinna läsa en Karin Slaughter bok :)

    SvaraRadera
  2. Nej, det är ju svårt att veta i förväg hur mycket tid för läsning det kommer att bli men det blir som det blir. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en spännande hög!

    SvaraRadera
  4. Måste bara börja läsa Christoffer Carlssons böcker. Har flera i bokhyllan.

    SvaraRadera
  5. Ser ut som du har en spännande midsommar framför dig :)

    SvaraRadera
  6. Vilken spännande hög! Jag har inte läst en enda av dem.

    SvaraRadera
  7. Målarens musa av Lisa Strømme har jag aldrig hört talas om, spännande.

    SvaraRadera