söndag 11 juni 2017

Veckoplanering vecka 24

Plameringen för den gångna veckan har faktiskt fungerat riktigt bra så nu är det bara att hoppas att den här jag lyckas planera minst lika bra nu, helst kanske till och med lite bättre. Nu har i alla fall de flesta böcker som hängt med ett tag blivit lästa så jag har plockat fra lite nytt

Vi har ingen speciell aktivitet inplanerad för den här veckan, bara vädret håller i sig så är det nog trädgården som tar mycket tid i anspråk, och det betyder att jag borde få gott om lästid.  Det behöver jag just nu så jag kan minska läsahögen lite till.

Jag hoppas alltså hinna läsa






Fenomenet GW av Lars Ragnar Forssberg













Den första lagen av Stefan Christiernin











Det finns inga monster av Liselott Willén











Bruden av Mauro Covacich









Alla de här böckerna är ganska tunna så jag hoppas såklart att hinna med kanske någon till. Hoppas kan man ju alltid, eller hur?

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?


1 kommentar: