fredag 23 juni 2017

Midsommarutmaningen - Läsning Dag 1: 2017-06-22


Mias Midsommarutmaning startade igår  och jag har tänkt mig att redovisa lästa sidor varje dag så det här blir då första uppdateringen.

Igår läste jag klar boken som jag höll på med i köket när utmaningen började.








 Det finns inga monster av Liselott Willén, 135 sidor (läst klart)









Och så började jag på nästa direkt, men hann precis börja när det sen var dags att lägga sig








Bruden av Mauro Covacich,  1 sida









I sovrummet fortsatte jag på boken jag har där men den hann jag inte läsa så mycket i heller innan ögonen gick i kors och jag var tvungen att lägga den ifrån mig, släcka lampan och somna









Mästare, väktare, lögnare, vän av Christoffer Carlsson, 16 sidor









Totalt läst 2017-06-22 = 152 sidor












3 kommentarer: