måndag 26 juni 2017

Midsommarutmaningen: Läsning dag 4 och slutresultat



Midsommarhelgen är över och därmed också Mias Midsommarutmaning och då är det dags att först redovisa för läsnngen igår och sen summera hela utmaningen

LÄSNING DAG 4, 2017-06-25

Igår blev det inte alls så mycket läst som jag hade hoppats på. Jag hade en hel massa annat att göra hela dagen och hade faktiskt inte lust heller att läsa så speciellt mycket och det syns på resultatet





De fördärvade av Karin Slaughter, 140 sidor









Mästare, väktare, lögnare, vän av Christoffer Carlsson, 14 sidor










TOTALT 2017-06-25 = 154 sidor

--------------------------------------------------------------------

SLUTRESULTAT MIDSOMMARUTMANINGEN
(datumen är länkade till inlägget om läsningen den dagen och där finns böckerna jag läst)
2017-06-22 152 (1 bok utläst)
2017-06-24 256 (1 bok utläst)

TOTALT: 663 lästa sidor, 2 utlästa böcker

Trots att vi alltså inte fick besök den här helgen så blev det inte mycket läst, men det hade jag egentligen inte väntat mig heller. Midsommarhelgen är en av de helger då jag definitivt inte bara kan sätta mig och läsa utan även när det bara är jag och maken så blir det att man umgås och hittar på saker och ting tillsammans. Jag är nöjd med att jag fick lite läst i alla fall



6 kommentarer:

  1. 2 utlästa böcker är inte så dumt.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det blev mycket läst för dig. Jag läste 31 sidor..;-)

    SvaraRadera
  3. Jättebra jobbat. Om det nu är jobb när det är så kul att läsa ;)

    SvaraRadera