söndag 25 juni 2017

Veckoplanering vecka 26

Den gångna veckans läsning har faktiskt gått bättre än vad jag hade hoppats. Delvis är det nog tack vare Mias Midsommarutmaning som gjort att jag läst en del även under midsommarhelgen och därmed hållit planeringen relativt bra.

Maken börjar jobba imorgon igen efter en veckas ledighet så jag återgår också till mina vanliga vardagsrutiner, vilket betyder att det blir mer lästid på dagarna. Alltså hoppas jag hinna med en hel del under kommande vecka.

Det jag tänkt läsa är





De fördärvade av Karin Slaughter (har jag redan hunnit läsa en hel del)













Målarens musa av Lisa Strømme












Inte ensam av Elizabeth Haynes











Just nu har jag lagom flyt när det gäller läsandet så skulle jag hinna med mer än de här så skulle det inte vara helt fel.

Vad ska du läsa under den kommande veckan?










1 kommentar:

  1. Jag sitter precis och funderar vad jag ska börja på härnäst :)

    SvaraRadera