torsdag 8 juni 2017

Hett i hyllan #95


På torsdagar är det Monikas Hett i hyllan som gäller och då ska man visa upp sina hyllvärmare. Monika säger

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

-----------------

Den här gången har jag grävt fram en bok som jag inte kommer ihåg när jag köpte. Det jag vet är att det måste ha skett innan jag började hålla lite koll på vad jag köper och när och jag misstänker att det var antingen 2012 eller innan jag började blogga.







Summan av dagarna av Isabel Allende (titeln är länkad till förlagets sida och där finns mer info om boken)








Det här är en bok av en av mina favoritförfattare så även om den redan legat länge oläst i bokhyllan så kommer den definitivt att stanna kvar i högen med olästa böcker av Allende. Jag läser någon av böckerna lite då och då så förr eller senare så lär jag hinna till den här också.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte läst något av Allende, men jag har funderat på om jag kanske borde :)

    SvaraRadera
  2. Det är ingen bok jag känner igen.

    SvaraRadera