torsdag 21 juni 2018

Helgfrågan vecka 25




Idag är det kallt och regnigt och jag har dragit på mig tjocka kläder igen, men fryser ändå. nu är det i alla fall dags för Mias Helgfråga

Följer du någon Booktuber? 
Nej, och jag är faktiskt inte ens det minsta intresserad, för mig är det det skrivna ordet som gäller. Har kikat lite på någon/några men insåg ganska snabbt att det inte var någonting för mig.


Hur firar ni midsommar?
Vi firar egentligen inte alls. Vi äter något gott men annars blir det inte mycket firande. Och med tanke på att väderprognosen utlovar ca 15 grader imorgon så kommer nog i alla fall jag hålla mig i värmen inomhus, tända i brasan, vira in mig i en pläd och läsa.




8 kommentarer:

  1. Firar inte heller midsommar något speciellt. Blir mest att äta gott och koppla av, läsa och packa för semestern.

    SvaraRadera
  2. här kan det bli dans med barnbarn, trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. 13 grader var det här ikväll och blåst. sedan började det regna. men vi klara det också. trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  4. Det låter som en perfekt midsommarafton tycker jag, speciellt i det här ruskvädret.

    SvaraRadera
  5. Just nu skiner solen här, men det vet man ju hur det brukar vara ;) Vi firar i lugn och ro. Bebis mår äntligen bättre, men är fortfarande förkyld.

    SvaraRadera
  6. Brasa och pläd låter mysigt. Men jag ger mig nog ut i blåsten en sväng.

    SvaraRadera
  7. Ja vädret är verkligen läsväder!

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att midsommarvädret är samma från år till år.

    SvaraRadera