måndag 25 juni 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 25

Vecka 25 gick inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag är nog rätt så nöjd ändå. Jag hade bra med lästid så läsningen kan jag inte klaga på. Det som gick riktigt dåligt var faktiskt recensionsskrivandet. Jag hade tänkt att jag skulle hinna skriva tillräckligt med recensioner under veckan att jag skulle kommit ikapp, men så blev det inte. Just nu ligger jag alltså ännu mer efter med recensionerna än vad jag gjorde tidigare så jag får nog ta mig i kragen riktigt ordentligt och se till att få undan sånt som nu legat ett tag.

Det som hände under vecka 25 var

Jag läste klart 4 böcker som jag ska försöka recensera den här veckan

Annars skjuter jägaren mig av Nele Neuhaus
Generalens älskarinna, bok 3, del 2/2 av Lisa Hågensen
En oskyldig lögn av Sabine Durrant
Holländarn av Birgitta Bergin

Jag skrev 4 recensioner

Demonviskaren av Lovisa Wistrand
Lånat silver och krossat glas av Ewa Klingberg
Falco av Mons Kallentoft & Anna Karolina
Under två timmar av Hanna Landahl

Det dök upp 7 rec.ex i brevlådan

Cirkusflickan av Pam Jenoff
99 trappsteg och dubbel rebound av Ebba Lovin
Solo av Jesper Stein
Judas: en familjetragedi av Astrid Holleeder
Dödstvätterskan av Sara Omar
Julia och Jack av Anna Lönnqvist
Solo av Emeli Bergman

Trots att presentkortet jag fick i födelsedagspresent bränner i fickan så lyckades jag hålla mig och köpte alltså 0 böcker.



1 kommentar:

  1. Oj, tänk om man låg efter med recensionerna.. jag är alltid efter med läsandet, haha!

    SvaraRadera