fredag 1 juni 2018

Helgläsning vecka 22

Enligt väderleksprognoserna ska det bli HETT den här helgen och det betyder att vi nog lär hålla oss hemma så mycket som möjligt. Det blir maken som får ge sit ut ensam om vi behöver något, jag måste nog hålla mig hemma. Trots att jag är frusen och på det sättet välkomnar värmen så klarar kroppen fortfarande inte riktigt av värmen, jag blir illamående, trött, får huvudvärk (trots att jag dricker mycket vatten) osv. Och eftersom jag också får hålla mig inomhus på grund av solen, så blir det nog mycket läsning för mig under den här helgen.




Det jag tänkt läsa under helgen är





Sekten på Dimön av Mariette Lindstein
Började jag läsa i morse














Jag har tänkt mycket på oss och våra utmattade kroppar - antologi från föreningen Arbetarskrivare










Demonviskaren av Lovisa Wistrand








Även om det bara är tre böcker så lär jag inte hinna läsa ut alla tre. Förhoppningsvis hinner jag läsa två och börja på den tredje.

Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar