lördag 30 juni 2018

Läsplanering Juli

Jag hann aldrig, eller  rättare sagt, glömde bort, att göra en läsplanering för juni, och kom på det så sent att det var onödigt att göra det då. Men jag fortsätter i alla fall och gör en TBR för juli.
Jag börjar med böcker som  ska läsas först (böckerna i högen ligger inte i läsordning)


99 trappsteg och dubbel rebound av Ebba Lovin
Salt av Emmeli Bergman
Julia och Jack av Anna Lönnqvist
I sparvens klor, del 1/2 av Karin Söderlund Leifler
I sparvens klor, del 2/2 av Karin Söderlund Leifler
Brytning av Monika Selahn
Dödstvätterskan av Sara Omar
Judas: en familjetragedi av Astrid Holleeder
Solo av Jesper Stein

När jag kommit igenom den högen så kan jag börja plocka fritt från bokhyllorna med olästa böcker i mitt rum (visar bara bild på den ena)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar