måndag 11 juni 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 23

Vecka 23 var verkligen speciell. Ett par riktigt heta dagar och några dagar som nästan kändes kalla efter att det varit så hett dagen innan. Just nu är det nästan lite för tvära kast mellan varmt och kallt, kroppen hinner inte vänja sig ordentligt vid något utan ena dagen ligger jag utslagen i soffan och orkar inte ens läsa, nästa får jag dra på mig lite varmare kläder igen. På fredagen försvann sedan, TV, telefoni och internet. Jag hade planerat in en del som jag skulle göra färdigt under helgen men nu blev ingenting av det gjort, dvs jag ligger efter med recensioner och lite annat som borde ha gjorts. Allt det måste göras den här veckan istället och det var inte precis vad jag hade tänkt mig.

Vecka 23 såg ut ungefär så här när det gäller böcker och läsning

Jag läste 5 böcker som jag hoppas hinna skriva om den här veckan)

Demonviskaren  av Lovisa Wistrand
Lånat silver och krossat glas av Ewa Klingberg
Falco av Mons Kallentoft & Anna Karolina
Under två timmar av Hanna Landahl
När du vänder dig om av Pernilla Ericson

Jag skrev om 1 bok men att det bara blev en berodde helt på att internet låg nere i slutet av veckan (titeln är länkad till recensionen)

Den lilla bistron i Bretagne av Nina George


Det fanns 3 bokpaket i brevlådan

Strandhotellet av Olsení & Hansen
En oskyldig lögn av Sabine Durrant
Stormsystern av Lucinda Riley

Jag köpte 0 böcker

Jag måste alltså jobba på ordentligt under vecka 24 och skriva om de böcker som jag egentligen skulle ha recenserat i slutet av vecka 23. Det gäller nu bara att vädret också samarbetar - på önskelistan står "lagom varmt, men hellre kallt än hett" så att jag får undan det som ska göras.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar