söndag 24 juni 2018

Läsplanering vecka 26

De senaste månaderna har det verkligen gått undan när det gäller läsningen och läslusten har hållit i sig. Alltså förväntar jag mig att det håller sig på ungefär samma nivå under den här sista veckan i juni. Jag tror också att jag får rätt så bra med lästid den här veckan. Visserligen är maken ledig hela veckan, vilket betyder att jag får försöka vara lite social också, men när han är hemma så tar han sig tid också att bara sitta och läsa och då kan jag koncentrera mig helt och hållet på läsningen. Jag har ju hamnat lite efter när det gäller recensionerna och jag har börjat lite sakta komma ikapp, men det återstår lite till, så det får helt enkelt bli så att jag jobbar undan nu så att jag ligger i fas vid slutet av månaden.


Under vecka 26 har jag tänkt läsa





Morden i Baronville av David Baldacci
Började jag läsa på söndag morgon












Strandhotellet av Olséni & Hansen












Cirkusflickan av Pam Jenoff











Nattvakten av Anna Ihrén









Vad har du tänkt dig att läsa den här veckan?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar