fredag 29 juni 2018

Helgläsning vecka 26

Maken har varit ledig i två veckor men ska börja jobba igen på måndag. Alltså tar vi det lugnt den här helgen så att han kan njut av de sista lediga dagarna den här omgången för sen jobbar han nästan hela juli innan han går på sin "riktiga" sommarsemester. Det blir inte heller så jättevarmt den här helgen så det passar ju perfekt att sitta och läsa. Nu kommer inte jag bara sitta och läsa utan det jag känner är viktigast för mig just nu är att komma ikapp med recensionerna, så jag får nog sitta mycket framför datorn och försöka få undan recensionerna av lästa böcker.

Det jag har tänkt läsa den är helgen är








Nattvakten av Anna Ihrén











Julia och Jack av Anna Lönnqvist










99 trappsteg och dubbel rebound av Ebba Lovin













Vad ska du läsa i helgen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar