söndag 10 juni 2018

Läsplanering vecka 24

Det ska bli lite svalare under vecka 24, inte tokhett utan lite mer uthärdlig värme, och jag hoppas verkligen att prognoserna stämmer den här gången. Om det alltså blir mer normal temperatur, så har jag ork att sitta och läsa istället för att ligga utslagen i soffan. Och jag behöver också komma ikapp lite med bloggandet, just nu ligger jag lite efter med recensionerna och det gillar jag inte. Och det jag behöver nu är att minska lite på läsahögen innan jag blir stressad av den. I och för sig har jag en del annat att göra också om vädret blir lagom för mig, men jag tror nog att jag får gott om lästid i alla fall under den här veckan.


Det jag tänkt läsa är




När du vänder dig om av Pernilla Ericson
Läser jag just nu











Chiffong av Amanda Tartt











Allt har sitt pris av Jan-Eric Boo













Generalens älskarinna del 1 av Lisa Hågensen














Generalens älskarinna del 2 av Lisa Hågensen






Vad ska du läsa under vecka 24?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar