måndag 4 juni 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 22

Vecka 22 blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade ju visserligen väntat mig varmt och soligt men inte riktigt så varmt som det blev. Att det blev så vidrigt varmt i slutet på veckan betydde att istället för att sitta och läsa så låg jag i soffan och mådde illa eller sov (kroppen orkade inte riktigt med värmen). Jag orkade inte sitta framför datorn och även om jag hann läsa ganska mycket under veckan innan det blev så hett så blev det inte så mycket läst i helgen istället. När det är så varmt känns det som om t o m hjärnan blir välkokt och jag får svårt att koncentrera mig på läsningen.



Det som hände under veckan var

Jag läste ut 5 böcker varav en redan är recenserad och 4 kommer att recenseras den här veckan

Den lilla bistron i Bretagne av Nina George
I det tysta av Vicky Jaggers (redan recenserad, länk längre ner)
Liten tvåa med potential av Camilla Davidsson
Sekten på Dimön av Mariette Lindstein
Jag har tänkt mycket på oss och våra utmattade kroppar - antologi från föreningen Arbetarskrivare

Jag skrev om 4 böcker

Mysteriet på Asthall - Jessica Fellowes 
Fuck Balance - Helena Eriksson Grönbek/Kersti Hilding Hansen 
Marionetten - Louise Björnlund 
I det tysta - Vicky Jaggers 

Det fanns 4 böcker i brevlådan

När du vänder dig om av Pernilla Ericson
Generalens älskarinna del 1 och 2 av Lisa Hågensen
Falco av Mons Kallentoft & Anna Karolina

Jag köpte 0 böcker och det är bra!

I och med att jag fick ett presentkort i födelsedagspresent så kommer det att bli bokköp i juni men med tanke på att jag lyckats hålla nollan så länge så gör det inte så mycket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar